søndag den 19. august 2012

Min Weekend

Hej Læsere :D

Min weekend har været mega dejlig, jeg har nemlig tilbragt tiden med min vidunderlige kæreste. Det er ikke fordi vi har lavet det mest specielle, vi har hygget med nogle dvd'er, og så har vi drukket en smule.<3:D
Min fredag startede rigtig godt ud, kun 2 timers matematik, og så ud på Walk And Talk sammen med 1 fra vær' af de 10 klasse der er på skolen som jeg går på. :)
Der lærte jeg nogle nye at kende, og jeg synes faktisk at det er en meget god måde at få klasserne mixed lidt sammen, så man ikke kun snakker med dem fra ens klasse. :P

Lige nu sidder jeg inde på mit værelse og høre musik og keder mig, for min kæreste er næsten lige taget hjem, så det føles lidt ensomt inde på mit værelse. Jeg skal spiser over ved mine mega awsome naboer så det skal nok blive hygge. :D :D

Og en ting i alle skal vide er at, hvis i har en ekskæreste der laver rygter om dig, og hvis han prøver at komme i kontakt med dig, så er det fordi han jaloux over at du måske har fundet en ny ellers er det bare fordi han vil have dig tilbage.. Men uanset hvad SÅ LAD VÆR' MED AT GÅ TILBAGE TIL EN FUSER!!   :D

Knus Celina<3 :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar