fredag den 10. august 2012

De 2 mest dejlige dage :D

Hej Læsere

I går og i dag, har været nogle ekstreme gode dage. Jeg har været sammen med min viunderlige Kæreste og min bedste Ven. De 2 fyre er de bedste i mit liv. De gør sådan at jeg kommer til at opleve noget i mit liv, de ville ikke bare ligge på værelset og være kedelig, de ville ud og være friske.
      Men jeg kommer godt nok til at savne min bedste ven og min veninde, for de tager nemlig på efterskole og kommer ikke så tit hjem, det bliver mærkeligt uden dem...........<3:'(


Jeg føler mig lidt smadret i dag, og jeg ved ikke rigtig hvorfor, for jeg har ikke været den mest aktive... Men jeg håber da at jeg begynder at være mere frisk, for ellers ender det jo med at, første dag jeg møder i skole falder jeg i søvn, for jeg ikke har sovet rigtigt de sidste dage inden skole start.... :D

Når jeg har egenlig ikke rigtig lavet noget ellers her på det sidste, jo jeg har været sammen med 2 veninder, på samme tid med min kæreste og bedste ven, og der har vi bare rå hygget os alle sammen<3

Husk nu i må gerne stille spørgsmål, det ville gøre det meget nemmere for mig, så bare spørg mig, om det du/i ville vide<3

Knus Celina<3:D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar