mandag den 13. august 2012

Første skoledag i 10E1

Hej alle læsere :D

I dag var det min første skoledag i en næsten helt ny klasse, jeg kender kun 4 er dem fra min klasse af....
Jeg har lært en masse andre at kende i dag, men jeg tror at de næste dage blive lige så akavet som de er nu.. Jeg tror vidst allerede at jeg har fået titlen, som klassen særling.. Jeg var inde i den anden klasse og snakkede om mit sexliv med min veninde, og der stirrede alle drenge bare på mig.. så gik jeg ind i min egen klasse og snakkede med én anden af mine veninder, hvor jeg sagde, "Jeg tror at den anden klasse tror jeg er sær!" og pegede op mod mit hoved, og så opdagede jeg at der var helt stille i min klasse og at alle stirrede på mig... Ikke sjovt!! Jeg kiggede bare mod mit bord og sagde intet efter det :D


Men jeg kan bare ikke vente til på fredag!! Jeg skal være sammen med min vidunderlige kæreste<3 Jeg savner ham utrolig meget, selvom sidst vi så hinanden var i lørdags.!. Jeg glæder mig utrolig meget til at se ham igen<3 Han betyder rigtig meget for mig, han kan få mig til at flække af grin, selvom jeg lige har slået mit ben mega meget og havde fået en kæmpe bule på som gjorde herre nas!!<3 Han er bare SKØN<3 Love U Sweety :*<3

I dag var jeg osse på arbejde efter 4 ugers ferie, det var virkelig slemt... Lige så i ved det, jeg er opvasker hos bowl'n'fun.. Jeg har mega ondt i min ryg lige nu, for jeg har løftet på så mange tunge ting.. Men heldigvis havde jeg min søster og en kollega til at hjælpe mig her til sidst.. :D

Husk nu i må meget gerne stille mig nogle spørgsmål, eller komme med nogle ideer, som jeg kan bruge i de næste indlæg :D

Knus Celina :p 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar