tirsdag den 7. august 2012

Mit liv som det er lige nu og her

Hej alle sammen :D

Jeg er temmelig glad for mit liv nu her, jeg har de mest fantastiske venner og veninder, der støtter mig til hver en tid. Og så har jeg nok den mest dejligste kæreste ever, han kan få en dårlig dag og tårer, til at blive til nok den bedste dag i mit liv og et stort smil<3:*

Øhmm ja det er første gang jeg laver en blog så er ikke vant til det men gør mit bedste... Her forleden forsøgte min eks kæreste at kontakte mig igennem min søster, jeg slog op med ham for noget tid siden fordi han var mig utro 2 gange i træk.. Og han er ikke kommet over mig, men det tror jeg han er nu efter at jeg svinede ham til, hvilket jeg ved ikke er fair men han skulle jo på en eller anden måde komme over mig..

Lige nu sidder jeg med min kusine og har tøsse hygge....og så tænker jeg på hvad min kæreste og min Bedste Ven sidder og laver for de svarer mig ikke rigtigt :P <3

I må meget gerne stille mig nogle spørgsmål hvis du/i har lyst til at høre om, min fortid, min familie, og ja alt det i kan finde på, men spørgsmålene skal ikke være useriøse =)

Håber i ville hjælpe mig lidt igang med det her, ses fra nu af... Knus Celina<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar