torsdag den 13. september 2012

Så er jeg hjemmeXD

Hej folkens

Jeg har været i Göteborg siden i mandags, og kom hjem i dag(torsdag) kl 19:30... Jeg syntes det var så slemt  at sejle med den forpulede færge, jeg blev søsyg begge veje, men mest på vej der hen.. Jeg har virkelig hygget mig, men jeg har det lige sendt en masse af tanker til min kæreste og min familie..
Vi så Volvo fabrikken, Parpir fabrikken og en af de eneste Skibs museumer, det har været rigtig spændende at se alle de ting, og lære om de forskellige ting :D

Jeg har det temmelig dårligt, jeg føler at jeg skal kaste op, og så er jeg osse herre træt.. Det har virkeligt været svært for mig i Göteborg, for jeg tabte min pung i Frederikshavn, så jeg har lånt 130 svenske kr af en af mine veninder til at købe mad for :)

Nu her håber jeg bare på at min mor giver mig lov til at få lavet min tungepiercing, og at jeg må tage i byen sammen med mine dejlige veninder, så kryds lige fingre for mig ik' :D

En masse knus her fra... Celina :)<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar