søndag den 30. september 2012

Hader kærlighed

Hej alle sammen

Jeg er ikke i specielt godt humør, min kæreste og jeg holder en pause, og det såre mig rigtig meget, for jeg ser ingen grund til at vi skulle holde en pause men det gjorde han jo så. Men jeg har heldigvis nogle veninder og venner der trøster mig i sådan nogle her situationer, men nu har jeg da osse tid til at finde mig selv igen...

Håber alle jer andre der har en kæreste at det går godt, og for jeg som er yngre end jeg håber jeg for, at i ikke er blevet så meget såret som jeg er...<3

Når men Wtf kærelighedslivet er bare noget lort for mig bum.... jeg har ellers haft en fed weekend, med en dejlig fest med masser af alcohol, og har vundet en håndboldkamp med damerne... håber i har haft en go weekend<3

Jeg glæder mig til i morgen, ny dag, søde og dejlige mennesker, og så skal jeg have lavet min tungepiercing yaayyy :D håber i alle har et fantastisk liv, imens nogle af os har et mindre fantastisk liv<3

Knus Celina<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar