torsdag den 6. december 2012

Hmm Sku Man Vælge At Prøve Det?

Hej allesammen :)

Ved godt det er langtidsiden sidst, jeg har bare haft så travlt på det sidste, med både arbejde, håndbold og mine venner/veninder..
       I dag snakkede min familie og jeg om mange ting, alt hvad jeg har gjort fx røget hash, men man kan jo ikke ændre på hvad jeg gjorde den gang.. Vi snakkede ogs om at de ting der sker for en i aldrene mellem 0 til og med 3 år, er det der gør en til det man er i dag....

Vi snakkede ogs noget om at gå til psykolog hvor jeg fik afvide at hvis der var en af mig og mine to søstre der brude havde gået til psykolog så burde det havde været mig.. jeg tænker meget på lige nu og her, om jeg burde prøve det bare for at se om det egenlig kan hjælpe mig lidt, med det jeg nogle gange kan gå og tumle med når jeg er alene...

Der er bare det ene lille problem, jeg tror ikke at jeg ville være god nok til at bare kunne åbne mig for en pers. jeg ikke kender, og ikke kommer til at vide andet om end dens navn og måske alder... Men jeg kunne bare godt overveje det, for har meget oppe i mit hoved som jeg tror bare skygger for det der skete den gang min mor og min far gik fra hinanden.. Hun sagde noget om at, hun godt kunne tænke sig at prøve at få mig til at huske det, men hun er bange for at jeg måske så ville kunne komme til at gå psykisk ned, og det er ikke dejligt at vide...

Jeg ved ikke hvad jeg skal vælge.. lad hver med at prøve det eller prøve at tage til psykolog??
  Håber at i lige ville hjælpe mig lidt til at vælge, det ville være dejligt :D

Knus her fra :D

2 kommentarer:

  1. Hvis jeg var dig vil jeg nok gøre det fordi det kan hjælpe dig virkeæig meget nemlig så ta og gøre det det er mit bud på at du kan få det beder med dig selv og dine omgivlser

    SvarSlet