mandag den 24. september 2012

Hmm Tjoh

Hej mennesker.

Jeg har haft en næsten dejlig weekend.. Min fredag var super, jeg var i bowl'n'fun med 2 dejlige personer og 2 jeg ikke kendte så meget til, men hvad fuckt.. Det var en mega sjov og hyggelig aften, det skal så meget gøres igen :D Min lørdag startede godt ud med, at holde fødselsdag for min bedste veninde, alt var bare skønt.. så inviterede vi en veninde op og hygge drikke lidt (det gik lidt vildt til for sig), så spurgte min ven om, ham om min kæreste og en der hedder ditte må joine os, så det gjorde de.. men det endte galt hen på aftenen, for min kæreste og min bedste veninde kom næsten op at slåsse, og det kunne jeg bare ikke magte, så blev utrolig ked af det, men heldigvis har jeg en go søster der kom mig til undsætning... hvor hun fik dem til at snakke sammen.. :) Søndag var en stille dag, vågnede op med min kærste ved min side, hvor de så tog hjem kl 10:00, og ellers har jeg hygget med min søs og min far ude ved vores heste, og så på arbejde.. :D

I dag har jeg været i skole, og se skolen spille skolefodbold hvor vi tævede den anden skole 11-1, haha.. men hvad er det da for et møj vejr vi har her i Danmark, vi alle ender jo med at være syge.. Jeg har osse hygget med noget Harry Potter i dag, ja så nr 1 færdig og så nr 2, elsker bare de film :D

Nu ligger jeg bare ensomt inde på mit værelse, og stirre på min computer for der er ikke rigtig andet at lave´... Men håber at i alle har haft en go weekend, og en hyggelig mandag. :D

Knus Celina <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar