søndag den 7. april 2013

Den bedste dag i hele mit liv

Hej folkens
I går (lørdag), var den bedste da i mit liv. Fra ca. kl 15:00 var jeg sammen med min vidunderlige bedste veninde, den pige gør bare dårlige dage til gode. Vi lavde en tøse dag, bare hende og jeg, den var mega awesome, vi fik grint næsten alt for meget. Hun er min dejlige guldklumb og det vil hun altid være, i nogens øjne er hun kul, men i mine øjne er hun den diamant der er størst og skiner mest. Hende og jeg følges ad, hvis det går ned for den anden hjælper vi hinanden, vi lader aldrig hinanden i stikken.
Hun gør mit liv til en dans på roser, hvis det ikke var for hende ved jeg ikke hvad der var blevet af mig nu. Hun har hjulpet mig igennem meget, og hun ved alt om mig, og hun stoler og støtter mig.
Jeg vil gøre alt for hende, og hvis det var vil jeg også tage kuglen for hende.

Om aftenen tog vi hjem til en ven, hvor vi sad 3 drenge og 2 piger. Vi drak og var alle godt beruset. Og jeg tror det er længe siden jeg har grint så meget som jeg gjorde, den dag. Der blev ødelagt en stol.





Hvordan finder man hurtigts som muligt ud af om man har gjord noget rigtigt, eller forkert? Er nemlig i tvivl... Jeg vil ikke miste dig som ven, du har betydet en del i mit liv, og det gør du stadig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar